M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

duminică, 25 decembrie 2011

Tag the Flag la Targul de Craciun Sibiu

Tudor m-a invitat vineri la Tag the Flag organizat in Targul de Craciun din Sibiu. Am alergat si am trecut diverse probe, am invatat sa fac vata pe bat (mai greu decat ma asteptam), am facut langos si am gustat migdale, am decorat coronite de Craciun, am alergat, am desenat si am mancat castane coapte, Marius (partenerul meu in concurs) a uns si a mancat dintr-o singura imbucatura paine cu untura si ceapa, a completat versurile unor colinde, am alergat si am terminat concursul pe locul 4. Dupa care ne-am dat cu totii in masinute, ca pe vremea scolii cand chiuleam sa mergem in parcul de distractii din Piata Mare.
Am fost putin sceptica la inceput, nu vroiam sa particip pentru ca aveam alte treburi de facut pe acasa dar nu-mi pare rau ca am facut-o. M-am distrat foarte tare si m-am deconectat pentru cateva ore de la facut mancare si curat prin casa :)
Asta e poza facuta dupa una dintre probe. A trebuit sa gasim o persoana care sa plateasca sa-si faca poza cu noi si Mosul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro