M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

miercuri, 7 decembrie 2011

Şi câştigătoarea este...

Combinaţia câştigătoare ce i-a adus uneia dintre voi fusta roşie este cea de mai jos. În concurs au intrat toate participantele de aici, aici şi aici. Nici nu vă puteţi imagina cât de fericită sunt că a câştigat chiar o clientă foarte fidelă de-a mea. Mă bucur că-şi va completa colecţia ei de rochii şi fuste Diana-Ribana cu încă una.



Vă mulţumesc tuturor pentru participare. Nu mă gândeam că voi avea aşa mulţi înscrişi la concurs (66). Vă mulţumesc mult şi vă mai aştept pe blogul meu.

Numele câştigătoarei este Reka:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro