M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

miercuri, 20 octombrie 2010

CONCURS Diana-Ribana


V-am spus oare că revista Vogue e preferata mea? Da, v-am spus.

Dar pentru că nu vreau să ţin doar pentru mine, ofer revistele Vogue ce le-am cumpărat din Italia. Două reviste Vogue la două cititoare Diana-Ribana: nr. 111 Italia (septembrie-octombrie 2010) şi Vogue Accessory (toamnă/iarnă 2010/2011).

Pentru asta trebuie să răspundeţi corect într-un comentariu la acest articol la întrebarea:

Din ce oraş am cumpărat revistele Vogue Italia ce le fac cadou?

Răspunsul îl puteţi afla de pe blogul http://diana-ribana.blogspot.com/, în articolele scrise săptămânile trecute.
Data limită până la care puteţi răspunde la întrebare:
miercuri, 27 octombrie, ora 24:00
.
Câştigătorul va fi desemnat prin tragere la sorţi.

[UPDATE] Pentru a putea lua legătura cu câştigătorii nu comentaţi ca anonim sau lăsaţi în cadrul comentariului o adresă de mail validă.

Pentru că eu sunt din Sibiu, recomand să participe la concurs doar cititoare/cititori din acest oraş. Dacă sunteţi din alt oraş şi vreţi să participaţi la concurs va trebui să plătiţi taxele poştale (în cazul în care câştigaţi).


15 comentarii:

  1. Venetia...prea simpla intrebarea :)
    Sanda

    RăspundețiȘtergere
  2. I know, I know ...
    De la Venetia le-ai cumparat :)
    oanamold@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu "invidie" spun VENETIA! :)) Ai fost deja de vreo 3 ori(?!) si eu inca nu am ajuns!!!!!!!! Trebuie sa ne facem timp si pentru Italia, dar e prea aproape...:) Te astept cu foto din Venetia si din Suedia...Pe cand o intalnire?!

    RăspundețiȘtergere
  4. din venetia.azi mi am luat si eu una din agip.nu chiar acelasi lucru,dar merge :D
    ssiimmoonnaaa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. de la Venetia le-ai cumparat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Caplea Iulia (lulia_julie@yahoo.com)25 octombrie 2010 la 13:04

    venetia

    RăspundețiȘtergere
  7. Smarandoiu Marina (smarandoiu.marina@yahoo.com)25 octombrie 2010 la 13:05

    Venetia.

    RăspundețiȘtergere
  8. hai_treaca_de_la_mine@yahoo.com29 octombrie 2010 la 02:16

    venetia:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. si cine a castigat?:) cris.

    RăspundețiȘtergere
  10. castigatorii au fost anuntati aici: http://diana-ribana.blogspot.com/2010/10/castigatorii-concursului-vogue.html

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro