M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

joi, 3 iunie 2010

Ocupata cu workshopul din cadrul FITS

Zilele astea am lucrat la doua costume de teatru realizate din materiale neconventionale - banda adeziva, carton, plasa ce se foloseste la tencuit, sarma si altele de genul. Inspiratie au fost piesele lui Shakespear, mai exact personaje din piesele lui, redate cu ajutorul elementelor primordiale.



Tinutele le-am realizat la un workshop din cadrul Festivalului International de Teatru de la Sibiu, initiat de Nic Ularu (scenograf roman, stabilit in SUA, castigator al premiului Obbie - New York) si vor fi prezentate public joi si vineri (03-04 iunie 2010), pe Bdul Nicolae Balcescu, pe la ora 17:00.

Diana, o fată slăbuţă, brunetă, zîmbitoare, la ceva care seamănă destul de mult cu o vîjîietoare imensă, din carton. „Lucrez pentru personajul Ariel din Furtuna şi am realizat o morişcă din carton, cu lipici şi banda adezivă. Va fi pusă pe cap, cu sprijin pe umeri. O să aibă, deasemenea, o rochie din hîrtie de împachetat, din aceea cu bule de aer, deoarece personajul Ariel este aerian şi m-am gîndit la materialele acestea”, mărturiseşte, amabilă, Diana, studentă la Design Vestimentar, în anul trei. - Revista "Aplauze" (Academia Catavencu) nr. 4, 31 mai

p.s. scuze pentru calitatea pozelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro