M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

miercuri, 16 martie 2011

Fashion Sesion

Shootingul a avut loc la Cetatea Slimnic si Lacurile Mândra, fotografi - cursanţii de la şcoala de fotografie Image Art din Sibiu. Am avut parte de o zi foarte călduroasă de primăvară şi de un shooting super-profi şi foarte funny aşa că m-am gândit să vă bucur şi pe voi cu câteva dintre fotografiile cursanţilor:





Mai multe fotografii la mine pe Facebook.

3 comentarii:

  1. Doamneee ce bine arati! I think I hate you (in a lovingly way)

    RăspundețiȘtergere
  2. A patra tinuta (cea cu palarie)...place mult de tot!!! tu le-ai facut? :*
    Sanda

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Sanda..eu le am facut pe toate(in afara de palariuta:)):**

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro