M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

luni, 1 noiembrie 2010

Sub reflectoare


În urmă cu câteva zile am primit un email de la Mădălina pentru un interviu. Ce a ieşit puteţi citi mai jos:

Vestimentaţii originale (de Mădălina Cîțu)

Dacă vrei să ieşi în evidenţă, să fii original şi extrovertit, iată o bună soluţie de a ieşi din anonimat: creaţiile vestimentare ale tinerei Diana-Ribana (pe numele adevărat-Popa). Născută în 1985, în Sibiu, este una dintre absolventele de design vestimentar ale Universităţii „Lucian Blaga” care a transformat în profesie pasiunea ei de o viață.

„Ţinutele realizate de mine trebuie purtate doar de femei cu caracter”

Tânăra designer îşi împarte timpul între conceperea de creaţii vestimentare, realizarea bijuteriilor de tipul „hand-made” şi, în ultimul timp, fotografiatul. Este o fire creativă, pentru care arta înseamnă mult exerciţiu şi dedicare.

Blog-ul -„locul unde îmi dezvălui munca şi ideile”

Prima dată, am aflat de existenţa Dianei de pe blog-ul personal, un spațiu similar creațiilor ei vestimentare unde te întâmpină și te seduc tot felule de jocuri inedite ale imaginarului. Este relativ simplu să ne dăm seama de starea ei de spirit după secţiunile informative propuse, dar şi după cromatica blog-ului. Ne dezvăluie detalii despre personalitatea, preferinţele, precum şi despre dăruirea ei pentru artă: „în 2008 am decis să îmi fac un blog personal, dar nu cu scopul de a scrie, ci mai mult un fel de magazin online în care prezentam accesorile confecţionate de mine spre a fi cumpărate. Un alt motiv l-au reprezentat şi clienţii care cumpărau de la târguri „hand-made” şi doreau să îmi vadă şi alte produse. Acum a devenit un loc unde îmi dezvălui munca şi ideile”.

„Mă defineşte fashion-ul”

Optimistă şi încăpăţânată, Diana nu renunţă la visele şi dorinţele ei. Este perseverentă şi puternic motivată de pasiunea pentru creaţie, fie ea de toate tipurile: „mă defineşte mai mult „fashion-ul” deoarece de mică am fost pasionată de latura asta artistică”.

Se consideră o persoana împlinită, care a fost rasplătită pentru eforturile şi interesul depus în numele artei: „am avut multe realizări, de exemplu faptul că am terminat o facultate în domeniul design-ului, că am avut mai multe prezentări de modă, câteva apariţii în presă şi am realizat câteva ţinute de scenă pentru cântăreţe. Au existat şi câteva dezamăgiri, dar aşa cum spuneam, sunt foarte optimistă şi nu am lăsat să mă afecteze”.

Continuarea articolului o puteţi citi AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro