M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

luni, 19 iulie 2010

Ţinută Diana-Ribana pentru lansarea melodiei Beautiful World cântată de Anya

Anya a dorit să poarte o creaţie din colecţia Pure Madness, la lansarea pe TV a noului ei single - Beautiful World. Am fost încântată de propunerea ei aşa că rezultatul a fost ăsta:



Mulţi mă împing să fac haine prêt-à-porter, de magazin, pentru a câştiga bani. Eu încă nu sunt pregătită să las din mână costumul de teatru, ţinutele de scenă şi cele de evenimente. În fond, şi creaţiile mele pot fi purtate dacă eşti o persoană îndrăzneaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro