M-am mutat pe www.Diana-Ribana.ro

Vei fi redirectionata spre noul blog. Viziteaza
http://diana-ribana.ro/blog
si updateaza-ti bookmarkul :)

Diana-Ribana. E mai usor sa te dezbraci decat sa te imbraci!

miercuri, 13 mai 2009

Jobene Diana-Ribana

Dupa prezentarea de la Fashion&Music Student Night am avut mai multe cereri sa vand jobenul ce l-am purtat. Si astazi m-a oprit pe strada cineva care m-a recunoscut.
Ce sa fac, sa-l vand oare?
Cred totusi ca o sa fac o colectie de cateva jobene asa incat sa pot sa le multumesc pe toate doritoarele. Altfel cum as putea face, sa-l scot la licitatie? :)

3 comentarii:

  1. faci mai multe ca sa nu fie nici batalie si sa nu fie nici f scump (k deh..e criza:P)...oricum e ff frumos, mi-as dori si eu unul. felicitari pt prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine m-ar interesa unul alb, pentru nunta.... cam cat ar costa? ma poti rezolva?

    ms mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. da, cred ca te pot rezolva :)
    poti sa vezi AICI un joben cu alb, cu pietre swarovski, special pentru nunta.

    RăspundețiȘtergere

Comentarii la subiect, fara spam-uri.

Related Posts with Thumbnails
toateBlogurile.ro